събота, 6 юли 2013 г.

04.12.11

Днес татко ме извика. Имал да говори нещо важно с мен. Помислих си:"Когато ми каже така, знам, че няма да е нещо приятно".
Той каза:
- Казаха ми, че нещо с Б..
Излъгах. Отговорих му, че няма нищо такова. Той в отговор вдигна рамене и ми каза, че М. му е звънял, за да му се извинява. А всъщност на 03.12.11, докато бях със стария ми познат, М. ми се обади и аз му бях споменала, че татко нещо му е обиден. Както и да е- баща ми каза само:
- Там, където си плюл, назад не се връщай да ближеш.
Достатъчно беше.

Прибрах се при мама и се опитах да говоря с нея. Тя ме отряза. Каза, че не желае да чува за Б. И ми го показа твърде всно. Пропуснах да спомена, че никой освен Б. и техните, и аз, не знае, че ние отново сме заедно. И пред мама бях споменала, че просто излизам с него. Реакцията й, както казах, беше твърде крайна и аз реших да й спестя останалото.
  В крайна сметка баща ми не знаеше дори за това, че се виждам с Б. Та, когато ме викна да "поговорим", аз изключително много се изненадах, че знае, че предполага... Дълго се чудех откъде може да знае. Дали брат ми не му е казал или не е казал на втората ми майка.
   Ала, когато се прибрах при мама и седнах на компютъра, разбрахг кой е бил "предателя". М, ми каза, че е звънял на баща ми и му е казал, че били сме си имали проблеми, затова че съм била излизала с Б. И аз побеснях.
   Добре, кажи ми не е ли нормално да побеснея?!
1- во, защото занимава родителите ми с моя личен, подчертавам личен живот и като какъв М. се обажда да казва на баща ми каквото и да било?
2-ро, не съм ли аз човекът, който да казва такива неща на семейството ми. До колкото си спомням той вече не е част от него?!
3- то, като няма да спестява "нищо", защо не каже на баша ми, че ме е насилил, че тогава имаше скандал с майка си. Как пък изведнъж станах център на настроението му?! 
Когато аз го питах какво му е, той казваше, че си има семейни проблеми. А пред баща ми какво казва?! Че аз съм била виновна, защото съм излизала с бившия ми.
  Ми да, М.м ако бях щастлива с теб, нямаше да търся Б. Но аз не съм щастлива. Ти криеш от мен! Аз не съм част от живота ти, вече!
  Просто М. достатъчно усра всичко! Сега дали с Б. ще издържим на всичко това... За пореден път се доверих на поредния глупак!

Няма коментари:

Публикуване на коментар