събота, 6 юли 2013 г.

14.10.11

 Днес се скарахме с М. Всъщност за пореден път осъзнавам, че хората, на които разчитам, са изключително неправилно подбрани. Утре искам М. да дойде с мен, за да видим сестра ми. А той ми съобщи, че искал да ходи до Еконт и да си вземе някакъв лаптоп. Това е толкова материалистично, егоистично и нагло. И не самият факт, че иска да си вземе глупавия лаптоп. Ами това, че след всичко това ми казва:"Ела у нас!", аз му обяснявам:"Не мога, остани ти у нас" и той:"Не мога, трябва да се обръсна и изкъпя, да ходя да си взема лаптопа."
  Някак си ми звучи малко егоистично. Искам да дойде с мен, защото имам нужда от него, а не , защото толкова съм закъсала. Освен това, това е важен за мен ден- днес изписват сестра ми и ще я видя за първи път. Мама покани М. официално да дойде на това събитие, а мама не е от хората, които канят всеки на такива мероприятия. Освен това беше помолила М. да вземе някои неща. Той е голям човек, би трябвало тя да може да разчита на него. Все пак е цели осем години по-голям от мен. Едва ли не би могъл малко по-късно през деня да вземе този компютър или да мине по-рано сутринта от там. А и къпането и бръсненето... Това да не би да отнема цял ден?!

Няма коментари:

Публикуване на коментар