събота, 6 юли 2013 г.

12.11.11

Вчера просто реших, че трябва да приключа всичко с приятелката ми и Б. веднъж завинаги.
 Написан на стената си във facebook, че ми е писано от приятели, които не  намират смисъл да ме търсят, блокират ме и при най-малкото нещо и говорят зад гърба ми.
  Всъщност, наистина ми е писнало от такива хора. Както и от "не лъжи", които уж  са били "лъжи". Аз не знам що за жалка постъпка да ме карат да "ревнувам". Б. И...да!
   Както и да е. Приятелката ми изглежда жалка и наивно мисли, че ще успее да ме преметне, а Б. е червей! Снощи приятелката ми се опита да ме смегчи спрямо нея, но не й дадох това право. Тя сама си избра пътя. Няма да я търся вече и колкото и да ми е мъчно ще се държа с нея така, както тя с мен! Да си я гушка там Б., да си правят по колкото си искат секс. Не ми дреме за тези хора!
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар