събота, 6 юли 2013 г.

05.07.2011

 Здравей!
Не знам поради каква причина продължавам да те водя. Все пак никой човек не би искал някой да узнае така съкровените му тайни. В крайна сметка реших да продължа да пиша в теб, макар и това да ми се случва рядко напоследък. Както казах в предишния си дневник, скоро започнах работа. Налага ми се да се уча адски бързо и да давам всичко от себе си, но до където стигне. Нямам време за Б., любов и чувства. Б. е малко като малките деца- иска внимание и все пак... Всичко започна да се струпва наведнъж. Може би пак съм в такъв период. Връзката ни започна да ме уморява и реших да я прекратя. Датата беше 04.06.2011г., два дни преди да направим две години. Честно да ти кажа, не искам да разказвам как точно се случи. Просто пътищата ни се разделиха. Ала това съвсем не означава, че все още не го обичам, напротив! Просто ревността му, поведението му като цяло ме натоварва. Да, знам, че започвам новия си тефтер с ужасни новини. И все пак...

Из:"Дневникът"

Няма коментари:

Публикуване на коментар