събота, 6 юли 2013 г.

Какво е клуб "Разбити сърца - България"

 Не е лесно да си с разбито сърце. На следващите няколко страници, уважаеми читатели, аз ще извадя душата си пред вас- на бял свят.
 Казвам се Нора, но сред познатите ми често съм наричана Стефи, тъй като по-лесно се помни датата ми на раждане, от колкото истинското ми име. От там прозлезна псевдонима Стефизагрия Пасифлора, който използвам и до ден днешен.
 Годините ми са 22 и съм зодия козирог (за протокола, не , че вярвам толкова много в тях). Според мен всеки човек си е индивидуален.

Уважаеми читатели,
В следващите няколко страници, ще ви позволя да се докоснете до същината на моята душа. Дълго се двоумях пред решението дали да го правя или не, но в крайна сметка реших, че човек трябва да има опит пред себе си, за да не допуска грешките в живота си.
Ето, че аз реших да споделя моя опит.

Приятно четене!
________________________________________
А вече можете да ни намерите и във Facebook:
https://www.facebook.com/clubbrokenheartsbg

Пишете ни там или оставете вашата история! :) Нека заедно да основем клуб за Разбити сърца.

1 коментар: