събота, 6 юли 2013 г.

28.10.11

Ура-а-а-а! Вече спокойно мога да си пиша глупости, тъй като няма кой да ги чете.
Имам няколко клюки за теб:
1. Приятелката ми и Б. са заедно! Шах! И той , самият Б. ми каза, че бил влюбен в нея от много дълго време. Ха-ха! Какво излиза сега?! Че ме е лъгал две години?! Съжалявам , че си изплаках очите заради това същество. Че толкова страдах за него. Не заслужава и косъм от мен! Гади ми се. А за приятелката ми- нямам думи. Тактично ще си замълча. Само ще се запитам ей така- онези думи, които ми беше написала затова ли бяха?! Защото Б. е света вода не напита и я "обича". Най-интересното е, че въпреки това, се радвам за тях. Но не съм го очаквала. Добре де, може би малко, но чак до там...
2. Взех добри пари от сделката в агенцията. Беше първата ми продажба.

А отностно точка №1 : * Нямам думи! Това е адски нагъл човек (говоря за Б.). А по-ужасното е, че приятелката ми може и да е бременна! И днес Б. имаше наглостта да ми "сподели", че с нея го правили често.
  УЖАС! Почти ми се доповръща! Само при самата мисъл, че някога съм си лягала с този ... плужек. То и човек не можеш да го наречеш, защото такова безподобно същество, не би изчукало най-добрата ти приятелка. В смисъл, ако беше човек. Нормален човек.
Не желая дори и да си го представям! Направо ме е гнус от него! Самата картина ми излиза в съзнанието. Как лежат на едно легло и той й говори мили неща. Лъже я, както лъжеше мен и обяснява колко са красиви звездите, а после- после й посяга, както направи с мен, преди да го скъсам. Гнило същество! Безчувствено! Сигурна съм, че не я обича! Сигурна съм. Той не може да обича. Оплита се в собствените си лъжи всеки път.
  Яд ме е! Ала не на него, а на мен, че съм позволила това нищожество да ми загуби две години от живота. И-уууу (слагам ръка на устата, защото чувството в устата ми е ужасно, мисля че наистина ще повърна).
   Крайно много се подразних на себе си, че изобщо съм правила сравнение между М. и него. Те нямат нищо обшо! Та М. е толкова истински, толкова много! Няма база сравнение! М е просто всичко! А относно Б. - да си го ******.

Няма коментари:

Публикуване на коментар