събота, 6 юли 2013 г.

30.11.11

 Имам да ти споделям наистина много неща.
 Разкри се връзката между приятелката ми и Б. Те се разделиха. На предишния ден той дойде при мен и искаше да се съберем.
 Накрая се събрахме всички участващи в тази повърня и се разбрахме. Дадох последен шанс на Б. да бъдем заедно.
  На 24.11.11 се целунахме пред "Съединението прави силата" като преди това, той ме целуна у тях. А истинската ни целувка беше в една градинка.
 Сега знам, че ще ме напсуваш, но докато се случи всичко това, аз все още ходех с М.
  На 28.11.11 останах у Б. Там нощувах.
  На 25.11.11 вечерта бяхме с М. насаме. Аз му казах окончателен край. Наистина разбирам, че не сме един за друг и няма смисъл. Той не можа да го приеме и ме изнасили. Беше повече от ужасно. Ще спестя подробностите около това. Не исках никой да го знае, срамувах се от себе си. Взех противозачатъчни, за да не стане някоя нежелана беля.

Няма коментари:

Публикуване на коментар