събота, 6 юли 2013 г.

26.07.2011

Здравей!
    Бих искала малко да оттърся душата си в твоите корици, страници и листа. Днес се видях с двамата С., които искаха да вземат апартамент под наем. Харесаха много онзи апартамент, ала преди нас двама други бяха правили оглед и също го бяха харесали. Искаме ние да го вземем, ала... дали ще стане- не знам. Ядосах се, защото това е поредния път, който ме изпреварват. А и аз си бях уговорила огледа първа. Защо пуснаха онези преди нас?! В случая се опитвам да се боря за този апартамент със зъби и нокти. Обиколихме цяла София. Какво ли не им предложих. Но това беше нашия апартамент. Е, все пак не може във всичко да ми върви, нали?! Има си и такива периоди!
   Другото, което е: днес с М. се сдърпахме. Просто не разбирам как може да си "влюбен" в един човек и да те търсят хиляди жени. И знаеш ли?! Като се замисля, сега разбирам на Б. какво му е било с мен в началото. Доста неща е преглъщал, наистина. А сега си лягам, защото умирам за сън.
  Лека и сладки! Стискай палци за първата ми сделка! Дано да стане!

Няма коментари:

Публикуване на коментар